HTML

Türk Futbol

Milli Takım, Spor Toto Süper Lig, Fortis Türkiye Kupası

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2012-ig marad a Turkcell

saiid 2009.03.24. 16:12

 

2012-ig, azaz a következő 3 szezonban is a Turkcell lesz a névadó szponzora a Süper Lignek, jelentették be az illetékesek hétfőn. A Török Labdarúgó Szövetség kasszája 15.5 millió forint amerikai dollárral gazdagodik majd az új szerződésnek köszönhetően.

 

Hétvégén világbajnoki selejtezőket játszanak, így nem lesz forduló.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://turkfutbol.blog.hu/api/trackback/id/tr221022684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildihanifi 2009.03.26. 20:38:36

Szia Feyyaz, regisztráltam, ahogy kérted. Persze hogy megnézem holnapután a meccset. Csak az a baj, hogy az NTV állandóan lefagy és mindig újratölt. Közben meg telnek a percek. Mit csináljak ??

Feyyaz 2009.03.27. 00:47:10

Merhaba Ildi!
Köszönjük,hogy itt vagy!
Sajnos semmit sem tudsz tenni! Nálam is ezt csinálja!
Én egyébként ma estig teljesen nyugodt voltam. Ugyanis úgy terveztem,hogy majd a spanyol TVE nevezetű adón fogom nézni a meccset,ami évek óta része már a kábel tv kínálatunknak. Csak az utóbbi időben összekavartuk kicsit sorrendbe állítás címén a csatornáinkat és a TVE is elkeveredett kissé. Sebaj-gondoltam én-majd ma este újból a helyére rakom. ÉS NEM TALÁLOM SEHOL!!! 3x körbementem az egészen,és nincs! Azonnal rohantam a kábelszolgáltató honlapjára,hogy hátha kivették a kínálatból,de nem,ott ott van! De nálam nincs! Most akkor mi lesz velem?!
Egyébként a magyar műsorújságok szerint nem a meccset adja a TVE,de a csatorna honlapján a spanyol-török van! Ha esetleg tudod fogni,ott nézd meg! Itt a bizonyíték is:
www.rtve.es/television/parrilla/parrilla_television.shtml
A táblázatban alulról felfelé a 3. a TVE Internacional.

Amúgy a sportcsatornák is elmehetnek a….,amiért a tavalyi EB arany-,és bronzérmesének meccsét nem adják!
En Büyük Türkiye!
süti beállítások módosítása