HTML

Türk Futbol

Milli Takım, Spor Toto Süper Lig, Fortis Türkiye Kupası

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Most akkor hova is igazolt Mehmet Topuz?

saiid 2009.06.06. 10:05

Érdekes. Felettébb érdekes. Azok után, hogy a Kartal bejelentette, hogy 3+1 évre szerződtette a Kayserisporból Mehmet Topuzt, ma reggelre hivatalos hírként megjelent a Fener (és a goal.com/en/scores/transfer-zone)honlapján a hír, hogy szerződtették Mehmet Topuzt.

Ahogy a felvételen is látszik (a képet az NTVSpor-tól loptuk) és ahogy a középpályás elmondta, ő Kartal drukker és Kartal játékos akar lenni, nem akar a Kanáriknál játszani.

Az eset felettébb hasonlít Rafael van der Vaart hülyeségéhez, amikor is még Hamburg játékosként Valencia mezben fotóztatta magát, majd elmondta, hogy álmai netovábbaj a Valencia. Nem ment sehova, persze. Fél év műlva mégis kikötött "mindenki álma" csapat R. Madrid) kispadján.

 

Meglátjuk mi lesz, érdekes történet látszik kibontakozni.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://turkfutbol.blog.hu/api/trackback/id/tr631166982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.06. 10:10:40

Nem szeretem az ilyen hisztis játékosokat. Ha nem akar Kanári lenni, akkor ne legyen az, de először gondolkozzon, hogy mit akar. Aztán közölje a csapatával, a menedzserével. És utána ne picsogjon, mint egy szűzkurva, hogy mi lett volna ha, mit szeretne, ő micsoda.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.06. 10:23:53

Nem a hírhez kapcsolódik, de a tegnapi nap folyamán történt két átigazolás.
A Fener korábbi kapusa, Serdar Kulbilge (1-szeres török válogatott) a Kocaelispor csapatából a Gençlerbirliği SK csapatához igazolt.
Aydın Karabulut a Kartalt hagyta ott az Ankaraspor kedvéért (na meg gondolom játszani akar).

Feyyaz 2009.06.06. 18:24:21

Tényleg érdekes,mert én török honlapokon is utánanéztem,miután feltetted ide,és ott is mindenütt az volt,hogy a Beşiktaşhoz jött!

Szegény Aydın Karabulut! Róla meg már meg is feledkeztem! De ha játszani akar-én megértem.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.06. 18:38:36

@Feyyaz: www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=15984
Ez a Fener hivatalos oldala, nem szurkolók által vezetett oldal, ott a hír.
De mondok jobbat!
Vannak olyan hírek, hogy a Galatasaray is leigazolta. Nem vicc. Egyre mókásabb az ügy, kíváncsi vagyok hova kerül a végén.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.06. 18:41:17

Közben Mert Nobre, a Kartal 28 éves középpályása meghosszabbította a szerződését (3 évvel) a Kartal-lal.

Feyyaz 2009.06.06. 21:45:37

Erre már rá lehet akasztani az elképesztő jelzőt! A Galatába meg biztos "azért ment",mert ragaszkodott piros-sárga színekhez!
Mert Nobrét 2006-ban éppen tőletek hoztuk el.
Tényleg,Mehmet Aurelioval most akkor mi lesz? Láttam a balhét a tévében,a sevillai utolsó forduló után.(Segunda División).
A francia-törökről lesz-e esetleg cikk? Írtam egy rövid összegzést róla.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.06. 23:18:55

@Feyyaz: Sajnos én nem láttam a mérkőzést. Ellenben ha elküldöd ide (turkfutbolblog@gmail.com) az írásod, akkor megjelenhet önálló bejegyzésként. Ha nem, írd be valahova.

Feyyaz 2009.06.07. 22:40:13

Beírom ide,mert annyira azért nem színvonalas,hogy önálló cikk legyen:

Szóval Fransa-Türkiye (1-0).
A 6.perctől nyílt alkalmam nézni,és majd elaléltam a gyönyörtől,amikor azt láttam,hogy a stadion fele török,és éppen zúgott a „kırmızı-beyaz” felelgetős strófa! Az első negyedóra elég pörgős volt,és szerintem mi voltunk fölényben. Aztán a félidő közepe unalmasra sikeredett,majd az utolsó harmadra sűrűsödtek az események. Én tényleg csípem Ardát,de azt a ziccert szerintem még én is bebelsőztem volna jobbal! Aztán az a mocsok büntető! Hát a legutolsó kameraállásból,talán onnan lehetett látni,hogy igen,talán Ibrahim Ü.lábfeje elérhette a francia lábfejét. Volkan jó felé ment,de azt nem lehetett védeni.
A II.félidő 2/3-a nem volt túl nagy szám,aztán itt is következett az utolsó negyedóra! Egy fantasztikus alsó sarkas Volkan védés,és utána egy rendkívül szerencsétlen kimaradt helyzet részünkről. A 75.percben éppen ünneplésbe kezdtem,mert pályára lépett Yusuf Şimşek,amikor kitört a balhé,ami nem kimondottan hiányzott! Tuncay mindenesetre jól leközösülte a népet. Pár perccel a vége előtt elment az adás,de Volkan még kiszedett a bal felső ficakból egy jó lövést. Utána meg talán volt egy fr.kapufa is?
Szóval sajnos kikaptunk,de lehet,hogy szerencsével megúsztunk egy nagyobb arányú vereséget?
A helyzetek száma alapján mondom.

Haydi Türkiye!!!

Jamon Serrano 2009.06.08. 11:22:35

@Feyyaz: Kicsit tudnád részletezni, milyen balhét hozott össze Tuncay?

A galata edzője pedig állítólag flamandföldre utazott és szóban megegyezett van Nistelrooy-jal. Ezek szerint mégsem Tottenham.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.06.08. 11:35:50

@Jamon Serrano: Erről kellene a Süper Lig csapatoknak leszokniuk. A van Nistelrooy szurkolóktól előre is elnézést kérek, de! Nem olyan játékosokat kellene igazolni, akik túlvannak pályafutásuk (lásd R. Carlos) csúcsán. Elbohóckodnak, levezetnek (nyilván a maguk szintjén) a Süper Ligben, de előrelépés velük nem nagyon van. Szerintem.

Feyyaz 2009.06.08. 23:20:36

Igen,persze így félreérthető volt,hogy nem láttátok a meccset. Szóval Tuncay nem balhét hozott össze,hanem balhét akadályozott meg.
Az történt,hogy a 75.percben a török tábor bekeményített (nyilván mert vesztésre álltunk),és a régi szokáshoz híván őrült tombolásba kezdtek a lelátón,és folyamatosan dobálták a görögtüzeket a pályára. Aztán a menetrend: meccs félbeszakítás,levonulás,majd a bíró kiküldte a csk.Tuncayt a szektor elé,és ő kegyetlenül hadonászva,ordítozva lecseszte a taraftarokat,majd folytatódhatott a meccs.

Kiváncsian várom,mi lesz van Nistelrooy ügyben!?
süti beállítások módosítása